Spotkania klubowe - zabawy



Nie masz pomysłów co zorganizować na swoim spotkaniu klubowym?
Trafiłaś/eś w dobre miejsce!
Niżej masz zapisane zabawy, które możesz wykorzystać.


1. Wielki wyścig.
Ta gra polega na tym, że wpierw dzielimy członków na dwie grupy. Drużyna zielonych i pomarańczowych.
W tym przypadku zbierzemy się na... (miejsce)
O co w tej zabawie chodzi?
Dzielimy się na dwa rzędy, będą startować dwie osoby pokolejno (jak by wyścig).
Meta to (miejsce)
Gdy pierwsza osoba z danej drużyny dojedzie do mety pisze na chacie "DOJECHAŁAM" i osoba z tej grupy wystartuje. Ważne aby wiedzieć kto jechał przed wystartowaną osobą, aby nie pomylić się z rywalami.

2. Zgadnij to...
Ta gra równie polega na tym, że podzielimy członków na dwie grupy. 
Właścicielka (współwłaścicielka bądź ktoś zupełnie inny) pojedzie z  pierwszą w dane miejsce a współwłaścicielka w drugie ze swoją drużyną. (Jeśli będzie dużo osób to na trzy drużyny).
Gra polega na tym, że będziemy zadawały kolejno jednej członkini pytanie odnoście starstable. Na odpowiedź ma niecałą minutke. Jeśli odpowie dobrze w przedsiąku minuty przechodze do następnej osoby i również zadaje pytanie. Obie grupy będą miały te same pytania, dlatego będą w innych miejscach.
Rywalizacje wygrywa drużyna, która PIERWSZA przebrnie przez wszystkie pytania aż do samego końca.

3. Nigdy nie...
Zabawa polega na tym, że rozpoczynamy zdanie od "Nigdy w życiu...", i odpowiadacie czego nigdy w życiu nie próbowałyście/robiłyście itp. Mogą to być sytuacje z sso lub z życia realnego.
Np. Nigdy w życiu nie kupiłam 3 koni na raz. (sso).
Uwaga. Jeśli jednak ktoś tak zrobił to musi wykonać jakieś wyzwanie, które wymyśli właścicielka.

4. Slender.
Gra podobna do chowanego. Zazwyczaj gra się w nią w obszernych miejscach takich jak; Zielona Dolina itp.
Wybieramy osobe, która jest slenderem. Zadaniem slendera jest znalezienie innych uczestników gry. Jeśli kogoś znajdzie dodaje do grupy, a ta osoba szuka razem ze slenderem.
Zabawa kończy się gdy grupa będzie pełna.

5. Podchody.
Gra dość podobna do sztafety, ale nieco inna.
W tej grze każdy z członków pokonuje samodzielnie zadania.
Właścicielka lub współwłaścicielka przekazują zagadki bądź krótkie wierszyki związane z danym miejscem. Osoba, która zgadnie gdzie to jest jedzie w to miejsce. Tam kolejno czeka na niego zagadka do kolejnego miejsca, gdzie będzie czekać następna osoba aż do końca. (3 bramki).
Wygrywa osoba, która PIERWSZA przebrnie przez wszystkie aż do mety.

6. Stonoga.
Ustawimy się w wielkim rzędzie gęsiego za prowadzącym. Ustalamy cel (mete) gdzie mamy dojechać. Zabawa polega na tym, że osoba z końca przechodzi na sam przód i tak do mety. Automatycznie wygrywa osoba, która jako PIERWSZA przekroczy mete.
Te zabawę można użyć jako część spotkania.

7. Sajmon mówi...
Gra polega na tym, że wyznaczona osoba zaczyna zdanie "Sajmon mówi..." np. Sajmon mówi jedź prosto stępem.
Osoba, która jako ostatnia wykona dane polecenie odpada z gry. Gramy do ostatniej zwycięskiej osoby.

8. Seven second challenge.
Wyznaczamy osobe, która zadaje wyzwania/pytania a pozostali członkowie mają to wykonać w siedem sekund. Gra zarazem banalna, aczkolwiek trzeba się również na niej skupić.

9. Pogoń za lisem.
Wybieramy jedną osobę, która zostaje naszym lisem. Ubiera bluzke w innym kolorze, aby odróżniać się od innych. Zadaniem członków jest złapanie lisa. Gdy ktoś już go złapie (trzeba na niego wjechać) pisze na chacie "Mam lisa!" i ta osoba zostaje lisem.

10. Zgadnij gdzie jestem.
Właścicielka klubu, liderka lub inna wyznaczona osoba na prowadzenie spotkania przygotowywuje sobie kilka miejsc, za pomocą kilku zdań/wyrazów opisuje go. Mogą być to miejsca, konkretne osoby czy nawet dane przedmioty. Zadaniem członków jest dotarcie jak najszybciej tylko się potrafi do danej rzeczy/obszaru. Żeby gra była bardziej rozmaicona można tylko jeździć pieszo. Nie używać żadnych podwózek/promów oraz balona.


Komentarze